Engelska för Kundservice

GMS – Engelska för Kundservice

KORT BESKRIVNING

Dagens företagsklimat består till stor del av internationella kundkontakter. Då är det viktigt att du som jobbar i en kundmötande roll snabbt och professionellt kan hantera alla typer av situationer, även på engelska. Allt från problemlösning och rådgivning till att hantera klagomål.

GMS – Engelska för kundservice är en utbildning som möter just detta behov. Vi fokuserar uteslutande på den specifika engelska som används inom reception, kundservice och call-centers. Målet med den här utbildningen är att tydligt förbättra din engelska så att du blir mer självsäker, effektiv och professionell i internationella kundservice-situationer.

Utbildningen skräddarsys utifrån dig och ditt företags egna förutsättningar. Hur använder du engelska i jobbet idag? Vilka problem uppstår? Vi anpassar oss efter vad du och ditt företag behöver. Mottot är att sträva efter hög professionalitet, flexibilitet och givetvis att alla deltagare ska ha en trevlig stund med oss på GMS International®.

Tveka inte att Kontakta oss för mer information!