Kundservice för Service Desk

Kundservice för Service Desk

Beskrivning

Service Desk, kundtjänst, är en mycket viktig del av kundupplevelsen och första steget när det gäller ett företags långvariga kundrelationer. Genom att utveckla ett kundfokuserat beteende, upprätthålla en positiv attityd och professionalism i alla kundservicesituationer, kan du och din organisation skilja er från konkurrenterna.

Behöver du hjälp med att bemöta kunder på ett bra och effektivt sätt? Känner du dig dåligt förberedd när du pratar med en arg kund? Vår coach ger konkreta förslag på olika sätt att bemöta besvärliga kunder och hur man bäst hanterar olika situationer över telefon för att bygga en utmärkt och konsekvent servicekultur i hela organisationen.

Kursen skräddarsys helt utifrån dig och ditt företags behov, önskemål och förutsättningar. Vi på GMS International har 35 års erfarenhet av utbildningar inom kundservice och våra lärare är noggrant utvalda utifrån kompetens och erfarenhet. Utbildningarna anordnas ute hos våra kunder, men vi kan självklart erbjuda andra lösningar om det finns önskemål om utbildningar på annan ort.

Som kursdeltagare får du personlig coaching och omedelbar feedback från din lärare. Vi vet vilka krav som ställs och tillsammans arbetar vi för att du ska bli kompetent och säker när det gäller kundservice.

Kontakta oss på telefon +46 (0)8-798 20 80 eller skicka ett mail till info@gmsgroup.us.com om du har frågor kring vår kurs – Kundservice för Service Desk.