Kundservice för Chefer

Kundservice för Chefer

Beskrivning

Den här kursen är specifikt utformad för dig som är chef för kundservice. Du kanske är gruppledare eller teamledare inom reception, call center eller service desk. Du kommer att få lära dig hur du motiverar, inspirerar och stöttar dina kundservicemedarbetare och lyfter ert företags kundtjänst till nästa nivå, förutser vad kunderna vill ha i framtiden och vad de ska förvänta sig av er kundtjänst.

  • Utveckla kundfokuserade beteenden, färdigheter och kompetenser
  • Utveckla en konsekvent process för att hantera kundernas förväntningar
  • Öka självförtroende och arbetsglädje inom gruppen
  • Hjälpa till att bygga och utveckla en konsekvent kundservicekultur i hela organisationen
  • Utvärdera kundserviceattityder och sätta upp mål för förbättringar
  • Motivera individer och team att förstå och överträffa kundernas förväntningar

Kursen skräddarsys helt utifrån dig och ditt företags behov, önskemål och förutsättningar. Vi på GMS International har 35 års erfarenhet av utbildningar inom kundservice och våra lärare är noggrant utvalda utifrån kompetens och erfarenhet. Utbildningarna anordnas ute hos våra kunder, men vi kan självklart erbjuda andra lösningar om det finns önskemål om utbildningar på annan ort.

Som kursdeltagare får du personlig coaching och omedelbar feedback från din lärare. Vi vet vilka krav som ställs och tillsammans arbetar vi för att du ska bli kompetent och säker när det gäller Kundservice för chefer.

Kontakta oss på telefon +46 (0)8-798 20 80 eller skicka ett mail till info@gmsgroup.us.com om du har frågor kring vår kurs – Kundservice för chefer