Försäljning och Kundbemötande för Icke Säljare

Försäljning och Kundbemötande för Icke Säljare

Beskrivning

Att förstå försäljningens- & kundbemötandets principer är viktigt även fast man inte har en direkt säljande roll inom organisationen. Den här kursen lär dig som inte är säljare vikten av försäljning och att förstå era kunders behov.

  • Vad handlar ditt företags försäljning om?
  • Vilka produkter säljer ni?
  • Vilka kunder har ni?
  • Hur ser arbetet ut för företagets försäljare och personalen inom kundservice? Vilka problem och utmaningar möter de i sitt dagliga arbete?
  • Var kommer du in i bilden och hur kan din roll implementeras bättre med företagets säljavdelning?

Det är den typen av frågor som vi kommer att gå igenom och svara på under den här utbildningen.

Kursen skräddarsys helt utifrån dig och ditt företags behov, önskemål och förutsättningar. Vi på GMS International har 35 års erfarenhet av utbildningar inom kundservice och våra lärare är noggrant utvalda utifrån kompetens och erfarenhet. Utbildningarna anordnas ute hos våra kunder, men vi kan självklart erbjuda andra lösningar om det finns önskemål om utbildningar på annan ort.

Som kursdeltagare får du personlig coaching och omedelbar feedback från din lärare. Vi vet vilka krav som ställs och tillsammans arbetar vi för att du ska bli kompetent och säker när det gäller Försäljning och Kundbemötande för Icke Säljare.

Kontakta oss på telefon +46 (0)8-798 20 80 eller skicka ett mail till info@gmsgroup.us.com om du har frågor kring vår kurs – Försäljning och Kundbemötande för Icke Säljare